Retourneren
Lees hieronder hoe u de bestelling kunt retourneren:
Check eerst of uw bestelling in aanmerking komt voor retourneren:
Retourneren kan binnen 14 dagen. Het artikel moet binnen 14 dagen na verzenden in goede orde zijn ontvangen. Hierna vervalt het recht op een terugbetaling van de bestelling.
De verzendkosten om te retourneren zijn voor de klant zelf.
Gepersonaliseerde artikelen kunnen NIET geretourneerd worden, let daarom goed op dat de juiste naam/tekst doorgegeven wordt.
Garantie:
Bij ontvangst van de bestelling dient u binnen 24 uur de items te controleren op een defect. Heeft u een defect geconstateerd stuur ons dan binnen 24 uur na ontvangst van het pakket een mail met daarin uw ordernummer en foto’s van het defect.
Klachten:
U dient een fabrieksfout of enig soort van mankement binnen 24 uur aan ons per mail te melden. Mocht u een later tijdstip dit melden, is er helaas geen reden tot enig soort van vergoeding. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk te beantwoorden. Wacht geduldig op ons antwoord voordat er verdere acties ondernomen worden. De retourkosten kunnen namelijk achteraf NIET meer vergoed worden.
Mocht er toch iets fout zijn gegaan met gepersonaliseerde artikelen wat onze fout is, neem dat zo snel mogelijk contact met ons op.
Kleuren kunnen soms iets wat afwijken door zon/dag licht, wij behandelen dit niet als klacht.
Alleen in overleg worden verzendkosten vergoed. Onder de wettelijke bepalingen geldt tevens dat de klant een herroepingsrecht volgens de wettelijke norm heeft van 14 dagen.
Belangrijke informatie:
Je bent te allen tijde zelf verantwoordelijk voor je retourzending. Wij raden je daarom aan om je pakket verzekerd op te sturen en je track en trace altijd goed te bewaren totdat de retour verwerkt is. Retourzendingen die niet aankomen bij ons magazijn kunnen wij niet vergoeden.
Als u nog vragen heeft kunt u altijd even contact met ons opnemen!
Telefoon: 0616455264
E-mail: ByRobiin@outlook.com